Hier komt jouw schoolomgeving!

Maar we zijn nog niet zo ver! Op dit moment zijn we nog bezig met alles in goede banen te leiden zodat we gericht en vooral bedienend kunnen starten.

Hou voor nu deze pagina in de gaten voor updates aangaande het proces naar de start van De Eendagsschool.

Heb je nog goede ideeën, creatieve input of een andere soort bijdrage? Klik dan hier of scroll gauw verder om te zien wat jij kan doen!

updates

Lees hier alle updates over de route naar De Eendagsschool!

input is altijd welkom én nodig

Tips, ideeën en bijdrages in alle vormen omarmen wij met de warmte die ze verdienen.

Heb jij na het zien van deze website, lezen van de teksten en onze gepoogde enthousiasmering de perfecte toevoeging op onze droom?

Laat dan vooral een berichtje achter met jouw aanvulling en we nemen, waar nodig, snel contact op!